1_-_Anunț_invitație_participare_achiziție-_servicii_hoteliere_Lot_3.pdf
2._CAIET_SARCINI_-_servicii_hoteliere_Sibiu-_Lot_3.pdf
ANUNȚ /INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURĂ ACHIZIȚIE
Nr. 308 / 22.04.2024
1. Centrul de Pregătire și Perfecționare Profesională al Inspecției Muncii (CPPPIM), cu sediul în Botoșani, Calea Națională nr. 83, telefon 0231/531688, adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., organizează invitație de participare a agenților economici din domeniul hotelier (exclus agențiile), la procedura de achiziție a serviciilor hoteliere: Servicii de cazare și Servicii de restaurant și de servire a mâncării, în vederea organizării de cursuri de formare profesională a angajaților Inspecției Muncii și a inspectoratelor teritoriale de muncă din întreaga țară.
Pentru o colaborare cât mai clară și fără activități intermediare, vom accepta doar ofertele direct din partea agentului economic, fără agenții.
2. Contractul de achiziție va fi un contract de servicii hoteliere: „Servicii de cazare” și „Servicii de restaurant și de servire a mâncării ”, reprezentând un lot.
3. Durata contractului: 14.07.2024 – 19.07.2024, 28.07.2024 – 02.08.2024, 06.10.2024 – 11.10.2024.
4. Ofertele, împreună cu toate declarațiile și formularele atașate, vor fi completate și transmise on line la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau fizic, la sediul instituției noastre din Botoșani, Calea Naționala 83, cod poștal 710038. Persoană contact: Laura Rotaru.
5. Oferta va fi redactată în limba română.
6. Ofertantul se obligă să-ți mențină oferta valabilă cel puțin pe toată perioada de derulare a contractului, respectiv: 14.07.2024 – 19.07.2024, 28.07.2024 – 02.08.2024, 06.10.2024 – 11.10.2024.
7. Valoare totală estimată a contractului, reprezentând Lot 3, este de 524.770,64 lei, fără TVA.
8. Criteriul de atribuire a contractului: prețul cel mai scăzut.
9. Condiții tehnice minimale: hotelul și restaurantul să aibă clasificația de 3 sau/și 4 stele. Hotelul să fie prevăzut cu: restaurant, baie/cameră, sală conferințe, parcare, wi-fi.
10. Data și ora limită de depunere a ofertelor: 26.04.2024, ora. 12.00
11. Data și ora ședinței de deschidere: 26.04.2024, ora 13.00.
12. Modul de obținere a documentației de atribuire: se va descărca de pe site-ul CPPPIM: www.cpppim.ro , de la rubrica Anunțuri sau va fi solicitată în scris de la sediul CPPPIM din Botoșani, Calea Naționala 83.
13. Termenele de solicitare a clarificărilor (on line, la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) : până cel târziu cu o zi (lucrătoare) înainte de termenul limita de depunere a ofertelor, respectiv: 25.04.2024
14. Termenele de răspuns la clarificări: 25.04.2024.
15. Transmiterea on line, tuturor ofertanților, a rezultatului evaluării ofertelor: 29.04.2024.
16. Contestațiile se transmit on line, email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., între 29.04.2024–07.05.2024 (1.05-6.05 Paștele).
17. Transmiterea rezultatelor (on line) la contestații: 07.05.2024.