Calea Națională nr. 83, Botosani +40 231 531 688 secretariat@cpppim.ro Luni - Vineri: 8-16
RomânăEnglishFrenchGermanHungarian

Achiziție servicii hoteliere LOT 4

ANUNȚ /INVITAȚIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURĂ ACHIZIȚIE

Nr. 313 / 03.04.2023

Descarcă caiet de sarcini LOT 4 - pdf2_CAIET_SARCINI_Lot_4.pdf

1. Centrul de Pregătire și Perfecționare Profesională al Inspecției Muncii, cu sediul în Botoșani, Calea Națională nr. 83, telefon 0231531688, adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., organizează invitație de participare a agenților economici din domeniul hotelier (exclus agențiile), la procedura de achiziție a serviciilor hoteliere: Servicii de cazare și Servicii de restaurant și de servire a mâncării, în vederea organizării de cursuri de formare profesională a angajaților Inspecției Muncii și a inspectoratelor teritoriale de muncă din întreaga țară.

Pentru o colaborare cât mai clară și fără activități intermediare, vom accepta doar ofertele direct din partea agentului economic, fără agenții.

2. Contractul de achiziție va fi un contract de servicii hoteliere: Servicii de cazare și Servicii de restaurant și de servire a mâncării, reprezentând un lot.

3. Durata contractului: 02.05-12.05.2023, 06.06-16.06.2023, 01.08-11.08.2023.

4. Ofertele, împreună cu toate declarațiile și formularele atașate, vor fi completate și transmise on line la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau fizic, la sediul instituției noastre: Botoșani, Calea Naționala 83, cod poștal 710038. Persoană contact: Laura Rotaru.

5. Oferta va fi redactată în limba română.

6. Ofertantul se obligă să-ți mențină oferta valabilă cel puțin pe toată perioada de derulare a contractului, respectiv: 02.05-12.05.2023, 06.06-16.06.2023, 01.08-11.08.2023.

7. Valoarea estimată a contractului: Lot 4: 330.275,23 lei, fără TVA.

8. Valoare totală estimată: 330.275,23 lei, fără TVA.

9. Criteriul de atribuire a contractului: prețul cel mai scăzut.

10. Condiții tehnice minimale: Hotelul/Pensiunea și restaurantul să aibă clasificația de 3-4 stele. Hotelul/pensiunea să fie prevăzut/ă cu: restaurant, baie, parcare, wi-fi.

11. Data și ora limită de depunere a ofertelor: 10.04.2023, ora 14.00.

12. Data și ora ședinței de deschidere: 10.04.2023, ora 14.30.

13. Modul de obținere a documentației de atribuire: se va descărca de pe site-ul Centrului: www.cpppim.ro sau prin solicitare în scris de la sediul Centrului din Botoșani, Calea Naționala 83.

14. Termenele de solicitare a clarificărilor (on line, la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) : până cel târziu cu o zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor, respectiv 07.04.2023, până la ora. 10.00.

15. Termenele de răspuns la clarificări: 07.04.2023, ora 14.00.

16. Transmiterea on line, tuturor ofertanților, a rezultatului evaluării ofertelor: 11.04.2023.

17. Contestațiile se transmit on line la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., în perioada: 12.04 - 18.04.2023.

18. Transmiterea rezultatelor (on line) la contestații: 19.04.2023.

Evenimente

Cine este online?

Acum vizualizează dupa IP:

1
Online

Statistică vizualizări articole

Afișări articole
1259123

Informatii suplimentare

Informații suplimentare în legătură cu programarea cursurilor și locurile de desfășurare puteți obține la numerele de telefon 0231/531688, fax 0372/875939  
Email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  {Play}

Împreună din 2001

Trecând peste greutățile inerente începutului, am reușit să pavăm cu ani de experiență drumul spre profesionalism. Suntem siguri că ne așteaptă noi provocări, cărora le vom da curs cu gândul la împlinirea misiunii noastre. {Play}

Statistica - Trafic

Astăzi611
Ieri196
Săptămâna1479
Lună4302
Total305978